.

02 May, 2009

tolong kejar kan leh x?

mesti ada yang pelik dengan tajuk blog nie.sebelum tu maafkan SC sebab lama x tulis and updated blog.bukan tak nak updated tapi selepas sebulan setengah kat tempat kerja baru nie.keje gomen kate org perak..baru la macam2 kena buat.tapi ini keje idaman gue,so tak kan nak ngeluh kan?
berbalik pada tajuk blog nie.pada hari rabu 28haribulan april 2009,suatu kemalangan telah berlaku pada diri SC.SC sendiri pun tak menyangkakan akan jadi tapi ini la nasib badan.SC telah jatuh tergelincir semasa melangkah longkang dan lutut SC terhentak ke bucu longkang.kejadian berlaku waktu kerja dan di dalam kawasan kerja.paling sadis lagi tu selain kaki yang dah bersimen putih nie,kamera canon 40D yang selalu SC guna waktu rasmi kerja jatuh bersama-sama.filter pecah sama sekali.kamera?jangan di tanya sebab SC sendiri pun tak tengok lagi.sedih sangat.
skang SC ade kerusi bergerak.pi mana2 pun ada org tolong tolakkan.rumah sewa SC tak ada katil,so terpaksa jadi budak poli duduk kat asrama.nasib baik la ada bilik rawatan.dah 3hari SC duduk dalam nie.besok bru SC balik sebab parent datang ambik.
SC nak letak pix tapi xdapat lagi.ye la,kaki dah tempang kan..lambat skit..pada sapa yang baca nie,doakan SC cepat sembuh walaupun skang nie tak duduk diam pun.haha~ bosn doo~

samapi sin jer. adiosa~ thanx sebab membaca. :D

5 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

get well veryyyy soon SC ;)
take a good care!

Amar Hafizi said...

semoga cepat sembuh dan terus mengambil karya2 yg indah dari matamu

Que Anez Que Aziz said...

pity u...
dgr dr intan dok bercerita. dh agk zk sure post pasal hal tu. kalo dh kejadian berlaku mase keje dan di tmpat keje..maknenye leh la mintak pampasan kan? hehehe.
memain je.

MC sbulan kan?
slamat bercoti. q mendoakan zk smbuh,
dh kt klang, nnti kami ziarah k. nk bawak buah yg 5jenis tu..nnti kmi pk kan bersama.

jgn byk bergerak.
savekan satu kawasan utk q conteng pd simen tu.
hehehe!!

Nizam said...

ko apsl zack.tu la galak sgt main dslr.kalo main lomo mesti tak jadi mcm 2.haha

DiLa MaLaKi said...

nway SC.. get well soon k..
benda2 ni semua kita mmg xduga akan terjd..
bersyukur je la.. sbb xkena lagi teruk..
nway rehat leklok k..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails




zack_spekChrome™. Get yours at bighugelabs.com